「I'm twitter」


私はツイッター
言葉を集めている
言葉を集めて
現代を知るのです

私はツイッター
言葉を探している
誰かの放った
小さな言葉がいい

私はツイッター
言葉のゴミ箱
私で暴言吐く人は
健康になるのか

私はツイッター
言葉の河川
言葉は流れて
何かになるのでしょう


I am twitter.
I am collecting words.
Collecting words,
I come to know the present.

I am twitter.
I am looking for words.
I want the words
which someone casted like soliloquy.

I am twitter.
I am a trash can of words.
After they threw so dirty words,
do they become fine or not?

I am twitter.
I am a river of words.
After they flow a great distance,
what will be?


20150417 0830




[PR]
by yasuharakenta | 2015-02-16 08:30 | 詩、歌詞